Test Offline umożliwia nauczycielowi generowanie testu do wydruku z bazy pytań platformy UPeL. Wyniki testu można łatwo przenieść na platformę skanując prace studentów. Dużą zaletą wtyczki jest to, że pozwala w łatwy sposób wygenerować różne testy dla różnych grup.
Dokumentacja: https://docs.moodle.org/37/en/Offline_quiz_activity
Kwestionariusz to narzędzie do sprawnej ewaluacji swoich zajęć. Daje studentom możliwość udzielenia anonimowych informacji zwrotnych o zajęciach. Prowadzący może skorzystać zaś z szerokiego wachlarza pytań ankietowych. Zaletami są m.in: szybki dostęp do wyników, generowana przez system analiza odpowiedzi oraz możliwość wielokrotnego użycia raz stworzonej ankiety.
Tutoriale: faq.html#kwestionariusz
Dokumentacja: https://docs.moodle.org/37/en/Questionnaire_module
Frekwencja pozwala nauczycielowi na prowadzenie listy obecności na platformie, zastępując lub uzupełniając papierową listę obecności. Używana przede wszystkim w kursach mieszanych, na których studenci są zobowiązani do uczęszczania na zajęcia, wykłady i ćwiczenia. Umożliwia również nauczycielowi przypisanie oceny na podstawie obecności. Nauczyciel może ustawić częstotliwość swoich zajęć (ilość dni w tygodniu, czas trwania kursu) lub stworzyć konkretne terminy.
Dokumentacja: https://docs.moodle.org/37/en/Attendance_module
Moduł aktywności ułatwiający zarządzanie zadaniami programistycznymi.
Jego najważniejsze funkcjonalności to:
Dokumentacja: http://www.science.smith.edu/dftwiki/index.php/Moodle_VPL_Tutorials
Typ pytania pozwalający studentowi skompilować i uruchomić przesłany kod w różnych językach programowania. Wyposażony w środowisko Mono wspierające również programy dedykowane dla platformy .NET Framework (między innymi język C#).
Dokumentacja: https://coderunner.org.nz
System do wideokonferencji działa w oparciu o przeglądarkę WWW i jest zintegrowany z Uczelnianą Platformą e-Learningową jako składowa kursu (Virtual Class). Do korzystania z niego wystarczy kamera internetowa oraz słuchawki z mikrofonem. Interfejs zoptymalizowany jest zarówno dla wideokonferencji typu „każdy z każdym” – odzwierciedlający dyskusję grupy współrozmówców jak i „jeden do wielu” – odzwierciedlający wystąpienie jednej osoby przed gronem słuchaczy.
Do głównych cech systemu można zaliczyć:
Przewodnik: https://knowledge.clickmeeting.com/uploads/2020/03/Pierwsze-kroki-w-pokoju-webinarowym.pdf